Oferirea asistenței și suportului clienților existenți în utilizarea platformei de programări online și a departamentului de vânzări
Identificarea nevoilor și cerințelor potențialilor clienți și prezentarea soluțiilor și a beneficiilor oferite de platformă pentru a satisface aceste cerințe.
Stabilirea unei relații de încredere cu fiecare client, aducând valoare continuă produsului nostru
Responsabil pentru satisfacția, retenția și creșterea conturilor curente
Colaborare cu echipa de vânzări pentru educarea clienților MERO și acomodarea lor cu platforma
Soluționarea problemelor clienților, fie direct cu instrumentele puse la dispoziție fie prin colaborarea cu alte echipe.
Asigurarea de asistență tehnică minimă necesară. Rezolvarea problemelor și dificultăților întâmpinate de clienți în utilizarea platformei.
Păstrarea unui timp de răspuns și feedback al satisfacției clienților la un nivel ridicat
Actualizarea datelor clienților la zi, acolo unde este cazul, pentru echipa de vânzări
Prin feedback-ul oferit de clienți - identificarea de oportunități de creștere a platformei și îmbunătățirii experienței de client și raportarea către echipele abilitate.
Colaborarea cu echipa tehnică pentru a identifica și remedia problemele tehnice raportate de clienți.
Întocmirea de rapoarte periodice cu privire la performanța departamentului de suport și feedback-ul clienților.
Propunerea și implementarea de îmbunătățiri în ceea ce privește relația cu clienții pentru a spori eficiența și satisfacția acestora.
CERINȚE OBLIGATORII:
Experiență anterioară prin chat pentru asistență clienților
Abilități de comunicare și relaționare în scris
Capacitatea de a construi și menține relații bune cu clienții
Abilități de vânzare și negociere pentru a convinge potențialii clienți să utilizeze platforma
Capacitatea de înțelegere logică a funcționalităților unei platforme online pentru a putea oferi suport și asistență clienților
Abilități de rezolvare a problemelor și orientarea spre soluții
BENEFICII ȘI AVANTAJE:
Program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra remote
Acces la traininguri și conferințe
O echipă orientată spre dezvoltare și învățare continuă