Specialist Asistență Clienți

RESPONSABILITĂȚI:

  • Oferirea asistenței și suportului clienților existenți în utilizarea platformei de programări online și a departamentului de vânzări
  • Identificarea nevoilor și cerințelor potențialilor clienți și prezentarea soluțiilor și a beneficiilor oferite de platformă pentru a satisface aceste cerințe.
  • Stabilirea unei relații de încredere cu fiecare client, aducând valoare continuă produsului nostru
  • Responsabil pentru satisfacția, retenția și creșterea conturilor curente
  • Colaborare cu echipa de vânzări pentru educarea clienților MERO și acomodarea lor cu platforma
  • Soluționarea problemelor clienților, fie direct cu instrumentele puse la dispoziție fie prin colaborarea cu alte echipe.
  • Asigurarea de asistență tehnică minimă necesară. Rezolvarea problemelor și dificultăților întâmpinate de clienți în utilizarea platformei. 
  • Păstrarea unui timp de răspuns și feedback al satisfacției clienților la un nivel ridicat
  • Actualizarea datelor clienților la zi, acolo unde este cazul, pentru echipa de vânzări
  • Prin feedback-ul oferit de clienți - identificarea de oportunități de creștere a platformei și îmbunătățirii experienței de client și raportarea către echipele abilitate.
  • Colaborarea cu echipa tehnică pentru a identifica și remedia problemele tehnice raportate de clienți.
  • Întocmirea de rapoarte periodice cu privire la performanța departamentului de suport și feedback-ul clienților.
  • Propunerea și implementarea de îmbunătățiri în ceea ce privește relația cu clienții pentru a spori eficiența și satisfacția acestora.

CERINȚE OBLIGATORII:

  • Experiență anterioară prin chat pentru asistență clienților
  • Abilități de comunicare și relaționare în scris
  • Capacitatea de a construi și menține relații bune cu clienții
  • Abilități de vânzare și negociere pentru a convinge potențialii clienți să utilizeze platforma
  • Capacitatea de înțelegere logică a funcționalităților unei platforme online pentru a putea oferi suport și asistență clienților
  • Abilități de rezolvare a problemelor și orientarea spre soluții

BENEFICII ȘI AVANTAJE:

  • Program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra remote
  • Acces la traininguri și conferințe
  • O echipă orientată spre dezvoltare și învățare continuă

Start growing your business

phone-handset